Subject: Ed: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang
From: "Anna Trapido" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 09:03:42 +0200

Tere

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Anna Trapido

vaneminspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

(+372) 794 3710, 5982 1714

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.

Saatja: Meelis Kukk <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 7. märts 2024 12:21
Adressaat: Anna Trapido <[email-masked]>
Koopia: Marika Aus <[email-masked]>; Triin Rajang
<[email-masked]>; Anneli Jayalath
<[email-masked]>
Teema: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]RE: Tallinna Lastekodu Terviseameti
hinnang

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Anna

Uurin, et kas on vaja uut hinnangut, alles hiljuti oli lastekodude
juhtidega ja Terviseameti kohtumine, siis sealne ametnik ütles, et kui on
laste teenused olnud ja vahetatakse teenuse nimetust (turvakodu
asendushoolduseks või vastupidi), siis uut hinnangut nad ei tee, kuna nad
on varasemalt juba hinnanud.

Lugupidamisega

Meelis Kukk

juhataja

Vana-Pärnu mnt 9a, 11614 Tallinn

Tel. +372 5690 9770

From: Anneli Jayalath <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 7, 2024 11:42 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Marika Aus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Meelis Kukk
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Triin Rajang
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tallinna Lastekodu Terviseameti hinnang

Tere,

Meil oleks vaja Terviseameti hinnangut, et hakata teostama asendushoolduse
perekodu teenust aadressil Sõpruse pst 248 endistes Väikelaste turvakodu
ruumides.

Oleks vaja ka hinnangut, et hakata pakkuma Väikelaste turvakodu teenust
aadressil Pähkli 15/14, endistes asenduskodu ruumides.

Millal on teil võimalik tulla?

Anneli Jayalath

Majandusjuht KT

Sõpruse pst 248, 12912 Tallinn

5303 9889

<https://secure-web.cisco.com/1B2nyuTcuqVCtnBYQV-GcLRQSKmh48Pdces0pos9U7X6
VNdirT8nPMLg9pGBSanehCUaKBR4lwpPg9T2IkvLbOnQjkCmUWo5PMlir_4957M8ngMYttGVJ8
1gQc3KmFHSwrixHZ-q3xf32BPO6OfvnZAlIgZGoux4Yri8Y1l7BtJA0Nj2yvLxD02Rw4siepzb
7fXtv7qdWcYJmxRvTgDFkcIpTA0YkyK4V0P5NX9faPJG93RFM961uEBAYAmIlm9DFGX2hHFuuJ
MpEJscGdTv4aNCdBzCILeaBG_b4c-4xN42w2c4vyYffsJewC8UBEb2E/https%3A%2F%2Ftall
innalastekodu.ee%2F>